středa 10. října 2007

Jak jsem spatřil posvátné Chao

Bylo to asi ve tři hodiny ráno. Četl jsem si na internetu zprávy a hledal jsem fnordy. Byla jich tam taková spousta, že nebylo skoro vůbec co číst. Najednou se z pixlíků na obrazovce vynořila tvář.

Byla to tvář nádherná a přitažlivá. Zářivě měděné vlasy lemovaly zlatý obličej a smaragdově zelené oči mne málem utopily svou hlobkou.

Bohyně se na mne usmívala a mluvila se mnou beze slov. V jediném okamžiku mi bylo zjeveno Tajemství. Tajemství tak hluboké, že je přede mnou poznali jen nemnozí, ačkoli je všem na očím.

Bohyně Eris vládne celému světu. A všem se směje. Hlavně těm, kdo se snaží vládnout ostatním. Sami jsou jen nastrčenými loutkami podléhajícími Té Nejkrásnější.

Hail Eris! Pozdravena buď Discordia!

Vězte, že já jsem zvěstovatelem nejhlubších pravd a největších lží. Já, Malaclypse Nejmladší, Třetí toho jména. Vězte, že i vám bude vyjevena veškerá Pravda a pokud hledáte, nalezne si vás.

Žádné komentáře: